2017-18 Ονοματοδοσία βιβλιοθήκης σε Κ.Καβάφης

Στις 21/3/18, Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης, σε μια εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την 6η και 7η ώρα, δόθηκε στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας το όνομά της: Κ. Π. Καβάφης, προς τιμήν του παγκόσμια αναγνωρισμένου έλληνα ποιητή. Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε η ζωή και το έργο του αλλά και δημιουργίες των μαθητών μας που εμπνεύστηκαν από το έργο του.

Συγκεκριμένα η μαθήτρια Παναγοπούλου Ζωή, δημιούργησε ένα ζωγραφικό έργο εμπνευσμένη από το ποίημα "Μακριά", η Τσαυταρίδου Νικολέτα δημιούργησε το πορτρέτο του ποιητή, ενώ η Καμπάνη Σοφία οπτικοποίησε έξοχα σε κόμικ το ποίημα "περιμένοντας τους βαρβάρους". Ο μαθητής Ντουσλάρι Τζούλιο έγραψε ένα ποίημα βασισμένος στην "Ιθάκη" και οι μαθήτριες Μητκάκη Κασσάνδρα, Μυλωνά Αγγελική και Παρτσουνίδου Ιωάννα κατέθεσαν τις αυθόρμητες σκέψεις τους πάνω σε τίτλους ποιημάτων του Καβάφη. Σημαντική ήταν η βοήθεια των μαθητών: Σενικίδου Σοφίας-Κων/νας στην ανάγνωση των κειμένων της εκδήλωσης, του Χατζηδήμου Νέστορα,του Σιδηρόπουλου Νίκου,του Τορπάρη Σωτήρη, του Κεχαγιά Νίκου και του Κρουσταλέλη Παναγιώτη στο χειρισμό του υπολογιστή, αλλά και της πληροφορικού μας,κ. Καραμπάση Όλγας.

Συγχαρητήρια άξιζαν και στο κοινό που παρακολούθησε την εκδήλωση με προσήλωση και προσοχή.

Υπεύθυνη της δράσης ήταν η φιλόλογος κ. Σολδάτου Νατάσα.

 

Παρακολουθήστε βίντεο από την εκδήλωση:

https://www.facebook.com/1508400246119986/videos/1857664161193591/

https://www.facebook.com/1508400246119986/videos/1857665121193495/

https://www.facebook.com/1508400246119986/videos/1857668481193159/

https://www.facebook.com/1508400246119986/videos/1857669911193016/

https://www.facebook.com/1508400246119986/videos/1857670371192970/

https://www.facebook.com/1508400246119986/videos/1857670891192918/

Add a comment

Διαβάστε περισσότερα: 2017-18 Ονοματοδοσία βιβλιοθήκης σε Κ.Καβάφης

2017-18 Συνεργατική-διαθεματική διδασκαλία

Στις 14/2/2018 πραγματοποιήθηκε συνεργατική - διαθεματική διδασκαλία στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Β2. Το θέμα του μαθήματος ήταν «Γεγονός η άποψη» και οργανώθηκε στο εργαστήριο της Πληροφορικής, με τη χρήση ΤΠΕ. Το μάθημα οργανώθηκε από τις φιλολόγους του σχολείου: Παπαθεμιστοκλέους Α, Σολδάτου Ν, Πασχουδη Μ

 

Add a comment

2017-18 Μαθητικά έργα τέχνης

Από τις 12/2/2018 ένα εμπνευσμένο έργο μαθητριών μας θα κοσμεί πλέον τον τοίχο δίπλα στο γραφείο καθηγητών/τριών....
Ευχαριστούμε και συγχαίρουμε τις μαθήτριες της Γ΄τάξης Μάρθα Παντελίδου και Χρύσα Παπαδοπούλου για το μεράκι και τον κόπο τους, αλλά και την κ Αμανατιάδου Χρυσή, καθηγήτρια καλλιτεχνικών, για την επίβλεψη και καθοδήγηση.
(αντί για καμβάς, χρησιμοποιήθηκαν οι τάβλες από χαλασμένα θρανία)

 

Add a comment

2017-18 Βιωματική δράση κατά του AIDS

Ο καλύτερος τρόπος για να κατανοήσουν οι μαθητές/τριες τους κινδύνους του AIDS, είναι ο βιωματικός.

 

Έτσι, στις 1/1/2017, ημέρα κατά του AIDS, με ένα παιχνίδι και λίγα λόγια, η Α΄τάξη έμαθε ότι η προφύλαξη σώζει ζωές. Η δράση υλοποιήθηκε ανά τμήμα από την εκπαιδευτικό Μαρία Χατζηγεωργίου και είχε διιάρκεια 1 διδακτική ώρα.

Περισσότερες πληροφορίες για τη δράση, μπορείτε να βρείτε εδώ  

 

 

 

 

 

Add a comment

Διαβάστε περισσότερα: 2017-18 Βιωματική δράση κατά του AIDS

2017-18 Συμμετοχή στη Δημόσια Διαβούλευση "ΝΕΟΛΑΙΑ 17-27"

Οι μαθητές/τριες των τμημάτων Α2, Α3 και Α5, στο μάθημα της Πολιτικής Παιδείας, συμμετείχαν στην προνομοθετική δημόσια διαβούλευση για την κατάρτιση Πλαισίου Στρατηγικής και Δράσεων για την Ενδυνάμωση των Νέων "Νεολαία 17-27"., συμπληρώνοντας σχετικό ερωτηματολόγιο.
Υπεύθυνη καθηγήτρια ήταν η Χατζηγεωργίου Μαρία η οποία συντόνισε τις συζητήσεις ώστε οι μαθητές.τριες ως σύνολο, να καταλήξουν σε κοινές απαντήσεις οι οποίες στη συνέχεια στάλθηκαν στην αρμόδια υπηρεσία. 
Τις απαντήσεις που δόθηκαν ανά τμήμα μπορείτε να δείτε εδώ:
Α2, Α3 και Α5
 
 
Add a comment

2017-18 Το πείραμα του Ερατοσθένη

Το γνωστό πείραμα του Ερατοσθένη για τον υπολογισμό της περιμέτρου της γης, πραγματοποίησαν στις 22/9/2017, οι μαθητές/τριες της Α΄τάξης του σχολείου μας με την καθοδήγηση των καθηγητών κ.Θεοδωρίδη Κώστα και Χατζηαντωνίου Ζαφειρίας. 
Οι μαθητές/τριες συνέλεξαν δεδομένα βασισμένα στον ήλιο και τη σκιά που δημιουργεί και με απλούς υπολογισμούς, όπως έκανε και ο Ερατοσθένης περίπου 2200 χρόνια πριν, βρήκαν την περίμετρο της γης...
Περισσότερες λεπτομέρειες για το πώς εκτελείται το πείραμα, μπορείτε να δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο: 
https://www.youtube.com/watch?v=Mw30CgaXiQw                         

                                     

  

Add a comment

2016-17 Απόκτηση σήματος Αειφόρου Σχολείου

Έδρα UNESCO ΤΠΕ

στην Εκπαίδευση για Βιώσιμη Ανάπτυξη
Πανεπιστήμιο Κρήτης
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης   
Πανεπιστημιούπολη Ρεθύμνου

74100 ΡΕΘYΜΝΟ                            

                                                          

   

Γούναρη 21-23,  18531 Πειραιάς

Τηλ. 210 4134960

email: aeiforo@gmail.com

www.aeiforum.eu

 

Σήμα Αειφόρου Σχολείου

Εγκεκριμένο από το ΥΠ.Ε.Θ  193616/Δ2/30-11-2015

Προς

Μαρία Πασχούδη                                           .                                                                               26-6-2017

Διευθύντρια 2ου ΓΕΛ Γιαννιτσών

Αγαπητή Διευθύντρια,

Θέλουμε ως Συντονιστική Επιτροπή του Σήματος Αειφόρου Σχολείου να συγχαρούμε όλη τη σχολική κοινότητα του 2ου ΓΕΛ Γιαννιτσών, για την εξαίρετη προσπάθεια προσανατολισμού του σχολείου προς την αειφορία.

Υπό το συντονισμό σας, φαίνεται ότι το μεγαλύτερο τμήμα των μελών της κοινότητας εργάζεται συλλογικά, με σκοπό τη δημιουργία κλίματος συνεργατικότητας και εμπιστοσύνης  μεταξύ μαθητών και καθηγητών για ένα καλύτερο σχολείο.

Θεωρούμε  την ανατροφοδότηση από τα σχολεία που συμμετέχουν ως σημαντικό στοιχείο για την επιτυχία και αυτού του προγράμματος. Η αμφίδρομη αυτή διαδικασία ελπίζουμε να συμβάλλει στη βελτίωση  του ίδιου του προγράμματος   «Σήμα Αειφόρου Σχολείου» και στην εμπέδωση των αρχών του αειφόρου σχολείου για τα συμμετέχοντα σχολεία.

Έχοντας τα παραπάνω υπόψη, μελετώντας προσεκτικά τα στοιχεία που  υποβάλλατε προς εκτίμηση για την πιστοποίησή σας με το Σήμα Αειφόρου Σχολείου και με διάθεση παροχής θετικής ανατροφοδότησης προς τα σχολεία, σημειώνουμε τα παρακάτω:


 Παιδαγωγικό πεδίο

Παρατηρήσαμε εκτεταμένη και σε βάθος δραστηριότητα στον παιδαγωγικό πεδίο, κάτι που σημαίνει ότι το σχολείο διαθέτει αφοσιωμένους και καινοτόμους εκπαιδευτικούς, όπως επίσης και μια ηγεσία που υποβοηθά τον παιδαγωγικό αναπροσανατολισμό. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία σε όλους τους δείκτες του πεδίου και ως εκ τούτου πληρούνται όλα τα κριτήρια για το πεδίο αυτό.

Κοινωνικό πεδίο

Και στο πεδίο αυτό παρατηρείται μεγάλη δράση και ευρύτητα κοινωνικών δράσεων, αξιοσημείωτη αφοσίωση στη δημοκρατία μέσα στο σχολείο, πολλές συνεργασίες με εξωσχολικούς φορείς κα. Ως εκ τούτου και στο πεδίο αυτό πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις.

Περιβαλλοντικό πεδίο

Παρομοίως, όπως και στα άλλα δύο πεδία η δράση του σχολείου σας είναι αξιοσημείωτη και υπερπλήρης.

 

Η Συντονιστική Επιτροπή του Σήματος Αειφόρου Σχολείου, αποφασίζει να απονείμει στο 2ο ΓΕΛ Γιαννιτσών την πιστοποίησή του Αειφόρου Σχολείου και ταυτόχρονα την σημαία του Σήματος Αειφόρου  Σχολείου, σημειώνοντας ότι το σχολείο αυτό είχε εξαιρετική δράση σε όλους σχεδόν τους Δείκτες Αειφόρου Σχολείου, οπότε επάξια παίρνει τη σχετική πιστοποίηση.

 

Παρακαλούμε να δεχτείτε και να μεταφέρετε στην σχολική κοινότητα του 2ου ΓΕΛ Γιαννιτσών τα θερμά μας συγχαρητήρια. Το πιστοποιητικό και η σημαία θα αποσταλούν τον Σεπτέμβριο.

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Με εκτίμηση

Για την Συντονιστική Επιτροπή

Δ. Καλαϊτζίδης

Πρόεδρος  Αeiforum, Πρόεδρος Συντονιστικής Επιτροπής Σήματος Αειφόρου Σχολείου

 

Add a comment

Άρθρα ενότητας