2021-22 Αλησμόνητες Πατρίδες

Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης που εκπονεί το σχολείο μας με θέμα : "Αλησμόνητες Πατρίδες. Ο τόπος, οι άνθρωποι, ο ξεριζωμός", αλλά και στα πλαίσια της δραματικής επετείου των 100 χρόνων από τη Μικρασιατική Καταστροφή, στις 14/4/2022 πραγματοποιήσαμε διαδικτυακό αφιέρωμα.

Επίσημος προσκεκλημένος ο καθηγητής της Έδρας Ποντιακών Σπουδών κ. Χατζηκυριακίδης Κυριάκος, τον οποίο ευχαριστούμε από καρδιάς για την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και τεκμηριωμένη εισήγηση με τίτλο: " Από την καθ' ημάς Ανατολή στη γη της Μακεδονίας. Η συμβολή των προσφύγων στην οικονομική και πνευματική ανάπτυξη της ελληνικής κοινωνίας".

Με πλούσιο φωτογραφικό πρωτότυπο υλικό και εξαιρετική σαφήνεια ο καθηγητής παρουσίασε τον τρόπο που επέδρασε η έλευση των προσφύγων τόσο με την εμφάνιση νέων οικισμών και την αύξηση της καλλιεργήσιμης γης με ποικίλα εγγειοβελτιωτικά έργα και νέες καλλιέργειες όσο και με τη βιοτεχνία και βιομηχανία να βγαίνουν από τον λήθαργο. Δεν μπορεί να μην σημειωθεί η πνευματική τους συμβολή με σημαντικούς λογοτέχνες και πνευματικούς ανθρώπους αλλά και με την παιδεία που είχαν, καθώς έρχονταν από περιοχές με υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικά ιδρύματα. Κατόπιν, οι μαθητές και μαθήτριές μας παρουσίασαν εργασίες τους που εκπόνησαν στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Συμμετείχαν οι μαθητές/τριες: Σιδηρόπουλος Σ., Σταμενίτης Σ., Παπαδόπουλος Χ., Νάτσιου Μ., Τσίζμας Κ., Καραγιάννη Α., Μαντζούκη Μ. Παρακάτω υπάρχουν τα link των εργασιών τους. Την εκδήλωση χαιρέτισαν ο Διευθυντής ΔΔΕ Πέλλας κ. Γερεμτζές Δ., η Προϊσταμένη εκπαιδευτικών Θεμάτων κα. Βυρώζη Β., η Σχολική Σύμβουλος Παιδαγωγικής Ευθύνης κα. Μπαμπαλώνα Ε. και ο Σχολικός Σύμβουλος Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ02 κ. Περπερίδης Π., οι οποίοι στέκουν πάντοτε αρωγοί και συμπαραστάτες στο έργο μας και μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους.

Υπεύθυνοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας: Πασχούδη Μ., Τζιότζιου Γ., Γιαλαμπούκης Ν., Ευσταθιάδου Α., Σολδάτου Α.

https://read.bookcreator.com/w5Vrc.../Jo_dZEEYQgiLbqlfAgwh3Q

https://read.bookcreator.com/xO7GU.../tSp2ARe8Sm2Ef7Mdhh2S_Q

 

  • 278238804_2893302507629746_7560196356415732943_n
  • 278394172_2893302394296424_4153969094895086726_n
  • 278448085_2893302580963072_4195957856542565495_n
  • 278481022_2893302384296425_5782868695105837760_n
  • 278486345_2893302404296423_2457808348708675828_n
  • 278570746_2893302494296414_2988803081411677986_n
  • 278588569_2893302570963073_4014742118064905943_n
  • 278594985_2893302400963090_2030150407526593935_n

Simple Image Gallery Extended

Add a comment

2021-22 Ηθική νοημοσύνη στο σχολικό περιβάλλον

Στα πλαίσια Σχεδίου Δράσης του σχολείου μας που προωθεί καλές πρακτικές, για τη δημιουργία καλού κλίματος,  στις 4/4/2022 υλοποιήσαμε  εργαστήριο με θέμα "Ηθική νοημοσύνη στο σχολικό περιβάλλον" με τις μαθήτριες και τους μαθητές του τμήματος Α1, προκειμένου για την καλλιέργεια ηθικών συμπεριφορών, ανάπτυξης του σεβασμού και αποτροπής φαινομένων παραβατικότητας.

Το εργαστήριο υλοποίησε η κα Βάσιου Κατερίνα, δρ. Παιδαγωγικής Ψυχολογίας, καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, την οποία βαθύτατα ευχαριστούμε. Με παραστατικό, βιωματικό τρόπο και μέσα από τη μελέτη περίπτωσης, έδωσε τη δυνατότητα  στις μαθήτριες και τους  μαθητές μας, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας, να κατανοήσουν τις έννοιες της διαφορετικότητας, του αυτοελέγχου, της αποδοχής και να ενθαρρυνθούν στην καλλιέργεια  της ενσυναίσθησης και του αυτοελέγχου. Έγινε εμπέδωση πως  η ηθική ανάπτυξη των παιδιών δεν συνδέεται μόνο με την παροχή γνώσεων αλλά και με δεξιότητες που συμπεριλαμβάνουν και τον συνάνθρωπό μας.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Πασχούδη Μ., Καρά Μ., Λεονταρίτη Ε., Γκένης Α.

  • 277673785_2885735371719793_3195631831174581045_n
  • 277744500_2885735258386471_7280959960331634959_n
  • 277755573_2885735341719796_2539761374076812186_n
  • 277761885_2885735301719800_9146206219188933783_n
  • 277795244_2885735405053123_6629612313608722662_n

Simple Image Gallery Extended

Add a comment

2021-22 Το πείραμα του Ερατοσθένη

Το πείραμα του Ερατοσθένη είναι ένα πείραμα του 3ου αιώνα μ.Χ. και με την εφαρμογή του κατόρθωσε ο Ερατοσθένης ο Κυρηναίος να υπολογίσει την περιφέρεια της Γης με γεωμετρικό τρόπο. Οι υπολογισμοί του έφτασαν αρκετά κοντά στην πραγματική τιμή που έχουμε σήμερα.

Το πείραμα πρέπει να εκτελείται είτε κατά την χειμερινή είτε κατά την εαρινή ισημερία και βασίζεται στη σκιά που δημιουργεί ο ήλιος. Έτσι τη Δευτέρα 21/3, κάτω από τον μεσημεριανό ήλιο που ήταν απαραίτητος, όλα τα παιδιά της Α΄τάξης με την καθοδήγηση των υπεύθυνων εκπαιδευτικών Γκένη Α, Θεοδωρίδη Κ και Καρρά Μ, εφαρμόζοντας το πείραμα κατάφεραν να μετρήσουν κατά προσέγγιση την περιφέρεια της γης.

 

  • _Viber_2022-03-22_12-53-44-662
  • _Viber_2022-03-22_12-53-44-822
  • _Viber_2022-03-22_12-53-45-268
  • _Viber_2022-03-22_12-53-45-784
  • _Viber_2022-03-22_12-53-47-055
  • _Viber_2022-03-22_12-53-47-841
  • _Viber_2022-03-22_12-53-48-173
  • _Viber_2022-03-22_12-53-50-020
  • _Viber_2022-03-22_12-53-50-352
  • _Viber_2022-03-22_12-53-51-331
  • _Viber_2022-03-22_12-53-51-634

Simple Image Gallery Extended

Add a comment

2021-22 Η Ευρώπη του Μέλλοντος μέσα από τα Μάτια των Μαθητών!

Ο μαθητής της Β΄Λυκείου Σταμενίτης Σωτήριος, εκπροσώπησε επάξια το σχολείο μας με τη συμμετοχή του σε συνεργατικό εργαστήριο(participatory workshop), που οργάνωσε το Europe Direct ΕΛΙΑΜΕΠ Αττικής με θέμα: «Η Ευρώπη του Μέλλοντος μέσα από τα Μάτια των Μαθητών!».

Είχε την εξαιρετική ευκαιρία μαζί με 80 μαθητές από όλη την Ελλάδα είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν μεταξύ τους για το πως θα ήθελαν την Ευρωπαϊκή Ένωση ως δρώντα στο διεθνές περιβάλλον, να καταθέσουν τις ιδέες τους για τα βήματα που πρέπει να γίνουν, αλλά και να ακούσουν τις απόψεις των συμμαθητών τους!

Οι μαθητές συζήτησαν ιδέες και προτάσεις για τις εξής θεματικές:

1.Ισχυρότερη οικονομία, κοινωνική δικαιοσύνη, απασχόληση/εκπαίδευση,

2.Νεολαία, πολιτισμός, αθλητισμός / ψηφιακός μετασχηματισμός

3.Ευρωπαϊκή δημοκρατία / αξίες και δικαιώματα, κράτος δικαίου, ασφάλεια

4.Κλιματική αλλαγή, περιβάλλον/υγεία

5.Η ΕΕ στον κόσμο / μετανάστευση.

Η οργανωτική ομάδα τις κατέγραψε και μετά το πέρας των συζητήσεων, οι προτάσεις και οι ιδέες των συμμετεχόντων/ουσων θα ανέβουν ανώνυμα στην ειδικά σχεδιασμένη για τη Διάσκεψη για το Μέλλον της Ευρώπης πλατφόρμα: https://futureu.europa.eu/?locale=el και θα είναι διαθέσιμες στο ευρύ Ευρωπαϊκό κοινό!

 Η διαβούλευση πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου και ώρα 09:00-11:00, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «ZOOM».

Λίγα λόγια από τον Σωτήρη για την εμπειρία του:

«Ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία, πολλή εποικοδομητική και ενημερωτική σχετικά με την Ευρωπαϊκή Ένωση ως θεσμό, τις αξίες της και τα θέματα με τα οποία ασχολείται, καθώς και τις συζητήσεις και τις δράσεις που πραγματοποιούνται για την επίλυση τους. Το σημαντικότερο ήταν το γεγονός ότι για το μεγαλύτερο μέρος της συναντησης δόθηκε στα παιδιά η ευκαιρία να συζητήσουν μόνα τους για αυτά τα ζητήματα εκφεροντας απόψεις,γνώμες και τρόπους αντιμετώπισης τους. Πανέμορφη εμπειρία και πολλά συγχαρητήρια στους διοργανωτές.»

 

  • Add to Phrasebook
    • No word lists for Greek → Greek...
    • Create a new word list...
  • Copy
  • Add to Phrasebook
    • No word lists for Greek → Greek...
    • Create a new word list...
  • Copy
Add a comment

2021-22 Stop στη βία κατά των γυναικών

25/11 Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών και το σχολείο μας δεν μπορούσε να μείνει αδιάφορο.

Ένα ολιγόλεπτο αφιέρωμα που ετοίμασαν τα παιδιά, λειτούργησε ως αφορμή για προβληματισμούς και συζήτηση

Εργάστηκαν οι μαθήτριες Γάζη Βασιλική, Νάτσιου Μαριάννα, Πέσιου Γεωργία και Ωραιοπούλου Δήμητρα.

Υπεύθυνες του σχεδίου δράσης ήταν η κ.Παπάζογλου και η κ. Καρρά...

 

 

 

 

 

  • 259652623_2797834383843226_1877797365537696145_n
  • 259730294_2797833670509964_1602483316154303566_n
  • 259771146_2797834583843206_3236843395167667993_n
  • 259799605_2797834760509855_304828379806708199_n
  • 259832989_2797834877176510_2631441195574894610_n
  • 259866159_2797834813843183_4625879761330808572_n
  • 259876454_2797833907176607_3292593434461629327_n
  • 260107710_2797833550509976_65722953482693292_n
  • 260217086_2797833607176637_8976892091891238158_n
  • 260223689_2797834667176531_7934027052509921434_n
  • 260304104_2797833470509984_5780650810669725511_n
  • 260409496_2797834487176549_3613749521469899126_n
  • 260595184_2797833827176615_4415875005500772630_n
  • 260730880_2797834040509927_7482474002060367650_n
  • 261036402_2797833387176659_423449855270550641_n

Simple Image Gallery Extended

 

 

 

 

Add a comment

Συμμετοχή στη δράση "Καινοτόμα Σχολεία" της ΕΕΠΕΚ

 

Μία από τις δράσεις του σχολείου μας για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών του που αποσκοπούν στην προώθηση καινοτόμων εκπαιδευτικών πρακτικών. Η δράση περιλαμβάνει 

  • Ελεύθερη πρόσβαση στο υλικό επιμορφωτικών σεμιναρίων,
  • Δυνατότητα για δωρεάν συμμετοχή σε φόρουμ συζητήσεων,
  • Ελεύθερη πρόσβαση σε πηγές πληροφόρησης των εκπαιδευτικών

 

 

Add a comment

2021-22 Στη μνήμη του Μακεδονικού Αγώνα

Μ έναν πρωτότυπο τρόπο τιμήσαμε την επέτειο του Μακεδονικού Αγώνα αλλά ταυτόχρονα και την Απελευθέρωση των Γιαννιτσών την Παρασκευή 15/10. Αφού πρώτα οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν τα εκπαιδευτικά ντοκυμαντέρ

https://www.youtube.com/watch?v=eAiGVCBI0vE

https://www.youtube.com/watch?v=8kGA2HHzq58

στη συνέχεια συμμετείχαν σε διαγωνισμό γνώσεων και πληροφοριών με τη μορφή του διαδικτυακού παιχνιδιού quizziz.

Οι νικητές από κάθε τμήμα βραβεύθηκαν με δύο βιβλία για τον Μακεδονικό Αγώνα και την Μάχη των Γιαννιτσών, προσφορά της Ιστορικής και Λαογραφικής Εταιρείας Φίλιππος.

Συγχαίρουμε όλους τους μαθητές/τριες που συμμετείχαν και ευχαριστούμε πολύ τον χορηγό μας.  

 

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
  • 8

Simple Image Gallery Extended

Add a comment

Άρθρα ενότητας