2021-22 Αλησμόνητες Πατρίδες
Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης που εκπονεί το σχολείο μας με θέμα : "Αλησμόνητες Πατρίδες. Ο τόπος, οι άνθρωποι, ο ξεριζωμός", αλλά και στα πλαίσια της δραματικής επετείου των 100 χρόνων από τη Μικρασιατική Καταστροφή, στις 14/4/2022 πραγματοποιήσαμε διαδικτυακό αφιέρωμα.
Επίσημος προσκεκλημένος ο καθηγητής της Έδρας Ποντιακών Σπουδών κ. Χατζηκυριακίδης Κυριάκος, τον οποίο ευχαριστούμε από καρδιάς για την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και τεκμηριωμένη εισήγηση με τίτλο: " Από την καθ' ημάς Ανατολή στη γη της Μακεδονίας. Η συμβολή των προσφύγων στην οικονομική και πνευματική ανάπτυξη της ελληνικής κοινωνίας".
Με πλούσιο φωτογραφικό πρωτότυπο υλικό και εξαιρετική σαφήνεια ο καθηγητής παρουσίασε τον τρόπο που επέδρασε η έλευση των προσφύγων τόσο με την εμφάνιση νέων οικισμών και την αύξηση της καλλιεργήσιμης γης με ποικίλα εγγειοβελτιωτικά έργα και νέες καλλιέργειες όσο και με τη βιοτεχνία και βιομηχανία να βγαίνουν από τον λήθαργο. Δεν μπορεί να μην σημειωθεί η πνευματική τους συμβολή με σημαντικούς λογοτέχνες και πνευματικούς ανθρώπους αλλά και με την παιδεία που είχαν, καθώς έρχονταν από περιοχές με υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικά ιδρύματα. Κατόπιν, οι μαθητές και μαθήτριές μας παρουσίασαν εργασίες τους που εκπόνησαν στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Συμμετείχαν οι μαθητές/τριες: Σιδηρόπουλος Σ., Σταμενίτης Σ., Παπαδόπουλος Χ., Νάτσιου Μ., Τσίζμας Κ., Καραγιάννη Α., Μαντζούκη Μ. Παρακάτω υπάρχουν τα link των εργασιών τους. Την εκδήλωση χαιρέτισαν ο Διευθυντής ΔΔΕ Πέλλας κ. Γερεμτζές Δ., η Προϊσταμένη εκπαιδευτικών Θεμάτων κα. Βυρώζη Β., η Σχολική Σύμβουλος Παιδαγωγικής Ευθύνης κα. Μπαμπαλώνα Ε. και ο Σχολικός Σύμβουλος Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ02 κ. Περπερίδης Π., οι οποίοι στέκουν πάντοτε αρωγοί και συμπαραστάτες στο έργο μας και μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους.
Υπεύθυνοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας: Πασχούδη Μ., Τζιότζιου Γ., Γιαλαμπούκης Ν., Ευσταθιάδου Α., Σολδάτου Α.
https://read.bookcreator.com/w5Vrc.../Jo_dZEEYQgiLbqlfAgwh3Q
https://read.bookcreator.com/xO7GU.../tSp2ARe8Sm2Ef7Mdhh2S_Q