2017-18 Η χλωρίδα της περιοχής μας- Ο κήπος μου
Υπεύθυνοι καθηγητές
Μπαλλή Μαλάμω ΠΕ03
Χαρμάνας Χρήστος ΠΕ02
Πατσαβούδη Ροδή ΠΕ02
Αξιολόγηση του προγράμματος
Οι μαθητές/τριες ενεργοποιήθηκαν από τα ερεθίσματα που δέχτηκαν, ήρθαν σε επαφή με το περιβάλλον και συνειδητοποίησαν τη σημασία και την αξία του αλλά και την ευθύνη που έχουμε όλοι για την προστασία του. Ανέλαβαν πρωτοβουλίες και μέσα από την ομαδική εργασία έμαθαν να μοιράζονται ευθύνες και γνώση. Έμαθαν να αναλαμβάνουν δράση σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο φροντίζοντας κατ αρχήν τον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου. Ενθουσιάστηκαν όχι μόνο από τα αποτελέσματα του προγράμματος αλλά και από τη διαδικασία υλοποίησης. Εργάστηκαν με πολύ κέφι, με πάθος και συνεργάστηκαν άψογα. Μόνο ευχάριστα συναισθήματα μοιράστηκαν τόσο κατά τη διάρκεια όσο κα με την ολοκλήρωση του προγράμματος. Το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισαν ήταν η έλλειψη χρόνου λόγω του υπερφορτωμένου προγράμματός τους και η ακύρωση κάποιων εκπαιδευτικών επισκέψεων λόγω καιρικών συνθηκών και οικονομικής δυσπραγίας των συμμετεχόντων μαθητών/τριών.

Δράσεις που υλοποιήθηκαν
• Εξωραϊσμός του κήπου και του προαύλιου του σχολείου
• Επίσκεψη στο Λουδία ποταμό και στις εγκαταστάσεις του βιολογικού καθαρισμού
• Επίσκεψη στο Λουτράκι Πέλλας και στα φυτώρια NOVAGREEN στο Παλαίφυτο Πέλλας.


Add a comment



Υπεύθυνοι καθηγητές:
Στόχοι που επιτεύχθηκαν:
Οι μαθητές συμφώνησαν για τη διατήρηση και μάλιστα την ενίσχυση εκ μέρους της πολιτείας της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, γιατί αυτή έχει στόχο να δημιουργήσει νέα πρότυπα συμπεριφοράς στα άτομα, στις ομάδες και στη κοινωνία στο σύνολό της, τα οποία να συμβαδίζουν με την ύπαρξη ενός περιβάλλοντος βιώσιμου και αντάξιου του πολιτισμού του ανθρώπινου γένους.
Υπεύθυνες καθηγήτριες:

Ένα καινοτόμο Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών σχετικά με τη χρήση του πλαστικού, υλοποιήσαμε κατά τη διάρκεια του δεύτερου τετραμήνου σχ. έτους 2016-17.
Μια ομάδα μαθητών/τριών της Γ΄λυκείου, αποτελούμενη από τους: Σεφγκίνι Ν, Τζιότζιο Γ, Σουγιουλτζή Ν και Πλιόγκα Ι, αφού πρώτα ενημερώθηκαν οι ίδιοι από εκπρόσωπο της ΔΔΕ, ανέλαβαν ρόλο πολλαπλαστιαστή με στόχο να ευαισθητοποιήσουν τους συμμαθητές/τριές τους.
Έτσι, αφού πρώτα τους έβαλαν να συμπληρώσουν ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο για να διερευνήσουν τις γνώσεις και στάσεις τους, στη συνέχεια τους ενημέρωσαν σε ειδικές προβολές για τις επιπτώσεις από τη χρήση πλαστικού και κυρίως της πλαστικής σακούλας και των πλαστικών μπουκαλιών.Ακολούθησε η συμπλήρωση δεύτερου ερωτηματολογίου για να διαπιστωθεί αν προέκυψαν αλλαγές στις γνώσεις και στάσεις των μαθητών/τριών.
Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε υπό την αιγίδα της ΔΔΕ και του ΚΠΕ Ν. Πέλλας, ενώ στο σχολείο μας υπεύθυνος ήταν ο κ.Γκένης Αριστείδης.