ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2026
-ΥΠΟΒΟΛΉ ΑΊΤΗΣΗΣ-ΔΉΛΩΣΗΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΕΛ ΈΤΟΥΣ 2026 (μαθητές ΚΑΙ απόφοιτοι).

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, οι υποψήφιοι/ες (μαθητές/τριες και απόφοιτοι) που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καλούνται να υποβάλουν σχετική Αίτηση-Δήλωση (Α-Δ). Συγκεκριμένα για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ του 2026, η Α-Δ θα υποβληθεί στο διάστημα από Παρασκευή 28-11-2025 ως και Δευτέρα 22-12-2025.
Η παρούσα εγκύκλιος αφορά συγκεκριμένα: - τους/τις μαθητές/τριες της τελευταίας τάξης ΓΕΛ που επιθυμούν τη συμμετοχή τους στις πανελλαδικές εξετάσεις 2026 - τους αποφοίτους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ 2026.
Η Αίτηση – Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις υποβάλλεται από τους υποψηφίους/ες στα Λύκεια.
Η Αίτηση-Δήλωση των αποφοίτων συνοδεύεται υποχρεωτικά από ευκρινές φωτοαντίγραφο του τίτλου απόλυσης σχολείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και την επίδειξη ταυτότητας/διαβατηρίου ή άλλου επίσημου εγγράφου αποδεικτικού της ταυτοπροσωπίας τους, προκειμένου να ελεγχθεί η ορθή καταχώριση των στοιχείων.
Υποψήφιοι για το 10% των θέσεων χωρίς νέα εξέταση το 2026 δικαιούνται να είναι όσοι συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις των ημερήσιων ΓΕΛ το 2024 ή το 2025. Οι υποψήφιοι/ες για το 10% των θέσεων εισακτέων χωρίς νέα εξέταση δεν υποβάλλουν Αίτηση-Δήλωση, αλλά κατευθείαν μηχανογραφικό δελτίο.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΏ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΆ ΕΓΓΡΑΦΑ
ΑΙΤΗΣΗ : https://drive.google.com/file/d/1Z0JBw6WBg3M-nzrr7zcpDwrtk_K5hJs0/view?usp=drive_link
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ :https://drive.google.com/file/d/1mJepBMpepC7p8EmQUdIs6qgn5cRfwIGa/view?usp=drive_link





