2022-23 Τριήμερη επίσκεψη στο Βόλο
Τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή της Α΄λυκείου στον Βόλο από 3 έως 5 Απριλίου με πλούσιο πρόγραμμα ξεναγήσεων και επισκέψεων...
Συνόδεψαν οι εκπαιδευτικοί: κ. Χρ. Χαρμάνας, Ν. Γιαλαμπούκης και Α. Ευσταθιάδου
Add a comment

17/03/2023. Οι μαθητές της Β Λυκείου αναχώρησαν για το νησί της Κέρκυρας, στα πλαίσια της 4ήμερης εκδρομής. Η εκδρομή στην αρχή δεν έμοιαζε και πολύ ανοιξιάτικη...Πριν πάρουμε το πλοίο από την Ηγουμενίτσα, σταματήσαμε στην πανέμορφη πόλη των Ιωαννίνων, ανεβήκαμε στο κάστρο και επισκεφτήκαμε το βυζαντινό Μουσείο. Άφιξη στο νησί της Κέρκυρας, τακτοποίηση στο ξενοδοχείο και βραδινή έξοδος!!
Οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου του 2ου ΓΕΛ Γιαννιτσών την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2023 συμμετείχαν σε εκπαιδευτική επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη με αφορμή τη δράση που πραγματοποιείται στο σχολείο μας με τίτλο
Οι μαθητές της Β’ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν την Τρίτη 27/9 την Έδεσσα στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού. Οι μαθητές παρακολούθησαν σειρά εκδηλώσεων και ξεναγήσεων που οργάνωσε ο Δήμος Έδεσσας και η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Έδεσσας σε συνεργασία με το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος και το Μητροπολιτικό κολλέγιο υπό την αιγίδα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού.
Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στο πάρκο των Καταρρακτών, το Δημοτικό Ωδείο, την παραδοσιακή συνοικία Βαρόσι και το Μουσείο νερού και παρακολούθησαν εκπαιδευτικές-διαδραστικές ομιλίες για την ιστορία της πόλης, τη μουσική της παράδοση, τις δυνατότητες και τις επιλογές που τους προσφέρει ο τομέας του τουρισμού και τη βραχυχρόνια μίσθωση.
Μια ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή ήταν ό,τι ακριβώς χρειαζόμασταν μετά από 2,5 χρόνια καραντίνας. Έτσι η Β΄λυκείου ξεκίνησε στις 10/5/2022 με καλό καιρό και όρεξη για περιηγήσεις το πρωί της Τρίτης με πρώτο προορισμό την Καστοριά…Εκεί αφού επισκέφθηκαν το μοναστήρι της Μαυριώτισσας του 11ου αιώνα και το σπήλαιο του Δράκου όπου θαύμασαν σταλακτίτες και σταλαγμίτες χιλιάδων ετών (1 εκ. χρειάζεται 100 χρόνια για να δημιουργηθεί) αφέθηκαν ελεύθεροι να απολαύσουν τις ομορφιές της πόλης και της λίμνης και τις νοστιμιές των τοπικών εδεσμάτων.
Για πρώτη φορά το σχολείο μας συμμετέχει φέτος στο περιβαλλοντικό δίκτυο ΚΛΙΚ! ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕ ΤΟ. Τα παιδιά επιλέγουν κάτι που υπάρχει στην πόλη τους που θέλουν να προστατευθεί στο χρόνο και το φωτογραφίζουν αναδεικνύοντας είτε την ομορφιά του είτε τη φθορά του στο χρόνο.
Εκπαιδευτικοί: Μαρία Χατζηγεωργίου και Μαρία Πασχούδη.